Auto malo len jedného majiteľa, čo je predpokladom dobrej kúpy. Vozidlo bolo zakúpené na Slovensku. Servisná knižka je súčasťou dokumentácie vozidla. Cenu auta znižuje odpočet DPH. Vhodné pre tých, čo preferujú automatickú prevodovku. Auto je s dieselovým motorom. Vo výbave je klimatizácia.
Aj po facelifte v roku 2014 je Peugeot Boxer s Citroënom Jumper úžitkovejším variantom sesterského Fiatu Ducato.
Aj po facelifte predstavovali dvojčatá koncernu PSA skôr voľbu manuálnych pracovníkov, ako šoférov minibusov a mikrobusov. Svedčí o tom najmä fakt, že zatiaľ čo osobné verzie boli v ponuke dve, z nákladných bola ponuka takmer neobmedzená – maximálne vašou predstavivosťou. V ponuke sú verzie fugron, valník, alebo kombi, či samostatný podvozok, to všetko v dvoch dĺžkach. Klasická dodávka je stále k dispozícii v troch výškach, troch veľkostiach rázvoru náprav a dokonca až v štyroch dĺžkach. Po facelifte však dostala príjemnejší infotainment a viac komfortnej, či bezpečnostnej elektroniky na palube.
Ponuka motorov je jednoduchá: Máme tu motor 2,2 HDi v troch výkonových variantoch: 81, 96 a 110 kilowattov. Silnejší motor má k dispozícii 130 kilowattov, pochádza z produkcie talianskeho Iveca.
Dodávky organizácia Euro NCAP netestuje, preto rovnako ako Ducato, ani dvojčatá od PSA žiadnymi crash-testami neprešli. Pribudlo však mnoho aktívnej bezpečnostnej výbavy, ako napríklad sledovanie jazdných pruov či čítanie dopravných značiek.
Zhodnotiť interiér Boxera môže byť trocha nezodpovedné, pretože závisí najmä na zvolenej verzii. Všade ale nájdeme vydarenú prístrojovú dosku a záplavu odkladacích priestorov na všakovaké predmety. Všetko je príjemne poruke. Zvítanie s automobilom je už príjemnejšie ako kedysi: Pomáha v tom nový infotainment s dotykovým displejom a všeobecne vyššia úroveň základnej výbavy.
Od danej verzie sa odvíja najmä veľkosť vnútorného priestoru. Boxer existoval najmä ako nákladná dodávka, čiže ponúkne celkovo sedem možných kombinácií úžitkovej plochy. Ide o veľmi variabilný automobil, ktorý si viete kedykoľvek upraviť podľa svojich predstáv. Okrem štandardnej dodávky je k dispozícii aj valník, alebo podvozok, ktorý je vhodný na akúkoľvek ďalšiu nádstavbu.
Jazdné vlastnosti sa v porovnaní s predchádzajúcou generáciou zlepšili len málo. Nebolo to ani veľmi treba, Boxer skrátka jazdí ako dodávka – je stabilný, jeho aktuálne jazdné vlastnosti závisia najmä od veľkosti danej verzie – a napokon aj veľkosti zaťaženia.
Spoľahlivosť sa ďalej zlepšuje, no stále to nie je ono. Skontrolovať treba najmä elektroniku, ktorá mohla často trpieť. Zamerajte sa na maličkosti, ako napríklad elektrické nastavovanie spätných zrkadiel, všetko vyskúšajte. Zub času sa na Boxeri vie podpísať najmä z hľadiska korózie. Tá sa vie bolestivo ukázať najmä na výfuku, kde sa oplatí dať si pozor na filter pevných častíc. Treba sa najmä poriadne previezť a zistiť, či všetko funguje tak, ako má.
Boxer je dodávka, a dodávky sa kupujú na metre dĺžkové, štvorcové a kubické. Pri Boxeri máte na výber zo skutočne veľa možností a za prijateľnú cenu. Spoľahlivý je skôr priemerne, no prívetivé sú aj ceny náhradných dielov – Boxerov, Jumperov a Fiatov Ducato tu jazdí neúrekom.