Autobazár - autá so zárukou Infolinka: 18 080
Škoda Fabia 1.2-12V AMBITION 2009

Škoda Fabia 1.2-12V AMBITION 2009

Vozidlo bolo predané a už nie je v ponuke!


2. majiteľ,

Pridať do garáže Vymazať z garáže



Vozidlo prešlo certifikovaným procesom príjmu TÜV NORD

Základné informácie

  • Motor: 1.2-12V AMBITION, 51 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:11/2009
  • Stav tachometra: 139 400 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 5.2 l/100 km
  • Farba: Biela
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: TMBBH25J3A3102228
S klimatizáciou. S tempomatom. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky. Auto s ťažným zariadením.

Výbava vozidla

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Diaľkové ovládanie
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Ťažné zariadenie
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Tempomat
  • Hands free sada
  • Bluetooth
  • Rezervovať vozidlo Nezáväzná rezervácia so zľavou až 500 €
  • Staré za nové Protiúčet s bonusom až 500eur
  • Výkup auta Hotovosť do 30 minút
Recenzia

Škoda Fabia II: Kráľ je mŕtvy, nech žije kráľ

Škoda Fabia druhej generácie nadviazala na úspechy tej prvej aj napriek vzhľadu, ktoý sa nepáčil každému.

Prechody generácii znamenajú najmä pri Škode zachovanie tých istých hodnôt, no v odlišnom kabáte a s lepšou technikou. Inak to nebolo ani pri druhej generácii populárnej Fabie, ktorá pri svojom uvedení v roku 2007 vzbudila mierny humbug. Na vine boli o niečo menej vyvážené proporcie – nová Fabia bola o kúsok (4 mm) užšia a vyššia (až o 47 mm).

Trh si na ňu však rýchlo zvykol – to isté platí aj o verzii kombi, kde zmenené proporcie vynikli najviac. Z ponuky zmizol neveľmi úspešný sedan, ktorý na východných trhoch nahradil Volkswagen Polo Sedan so škodováckou tvárou. Tú istú tvár zdieľal aj o niečo skôr predstavený, úžitkový model Roomster. Facelift z roku 2010 neskôr pomohol Fabiu aspoň opticky rozšíriť.

Benzínové motory pre Fabiu II.

Pod krátkou a členitou kapotou sme mohli nájsť rovnaké benzínové osadenstvo ako pri posledných modeloch prvej Fabie – 1.2 HTP (44, resp. 51 kW), 1.4 16V (63 kW), pričom pribudla 1,6 16V (77 kW). Do kombíku sa základná 1.2 HTP s výkonom 44 kW nedostala. Po facelifte v roku 2010 prišla verzia RS s výkonom až 132 kW z motora 1.4 TSI a motor 1.2 TSI (63, resp. 77 kW).

Diesel až do 77kW výkonu

Dieselové agregáty zastupovali takisto rovnaké mená – 1.4 TDI (51, resp. 59 kW) a 1.9 TDI (77 kW), no diesel bez turba (1.9 SDI) už k dispozícii nebol. Verzia GreenLine potom obsahovala motor 1.4 TDI s výkonom 59 kW a DPF filtrom. Od roku 2010 ju vymenila 55 kW verzia motoru 1.2 TDI a dosluhujúcu 1.9 TDI nahradila modernejšia 1.6 TDI so vstrekovaním common-rail a výkonmi 55, 66 a 77 kW.

Karoséria a strecha v iných farbách

V tomto čase sa už dbalo na individualizáciu vozdila, Fabiu teda môžete dostať aj s odlišnou farbou strechy voči zvyšku karosérie. Nápadne sa odlišovala aj športová verzia RS, podobne ako oplastovaná verzia Scout, ktorá síce veľmi chcela byť terénnym vozidlom, no s náhonom len na prednú nápravu sa jej to nedarilo. Do mesta sa však oplastovanie hodí určite. Za zmienku stojí aj verzia Monte Carlo s červeno-čiernym lakovaním a atraktívnymi doplnkami, dostupná od roku 2011.

Väčší batožinový priestor

Fabiu II postavili na takmer rovnakom základe ako prvú generáciu, vpredu teda nájdeme McPherson a vzadu vlečenú nápravu s torznou tyčou. Vo vnútri sa polepšili pri batožinovom priestore, ktorý má v hatchbacku objem až 300 litrov, kombi ponúka 481 litrov. Aj interiér si ale vyslúžil kritiku – najmä za tvrdé plasty, ktoré však znamenajú vyššiu odolnosť a pri ojazdenom vozidle teda skôr výhodu.

Pozor na servisnú históriu

Fabia druhej generácie netrpela žiadnou chronickou poruchou, podobne, ako prvá generácia. Stále si treba dať pozor na hrubé zaobchádzanie s motorom 1.2 HTP, ktorý často skončil s podpálenými ventilmi či s preskočenou rozvodovou reťazou – poruchou, ktorá má na motor často fatálne následky. Oplatí sa tiež skontrolovať plnú servisnú históriu vozidla – najmä pravidelnosť výmeny oleja; najmä pri menších motoroch nezaškodí, ak sa mení častejšie, ako predpisuje výrobca. Výkričník ale môžeme napísať k motorizácii 1.2 TSI – dynamikou je síce veľmi lákavá, do pamäti sa však predovšetkým zapísala ako skutočne nespoľahlivá.

Darex odporúča

Fabia v svojej druhej generácii teda naďalej platí za hodnotné vozidlo, a podobne ako pri prvej generácii, sa oplatí zamerať na benzínovú jednaštvorku so šestnástimi ventilmi. Odvezie toho veľa a bezpečne – a rozhodne pri tom nebude fňukať!

Späť na detail vozidla

Rezervácia vozidla

Správa *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výpočet splátok

Mám záujem o výpočet splátok na vozidlo:

Škoda Fabia 1.2-12V AMBITION 2009

Akontácia *
Doba splácania *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Staré za nové

Mám záujem o výmenu vozidla:

Škoda Fabia 1.2-12V AMBITION 2009

za moje staré vozidlo:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výkup auta za hotové

Mám záujem o predaj vozidla:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Vyhľadávanie - darex.sk