Autobazár - autá so zárukou Infolinka: 18 080
Škoda Octavia 1.2 TSI 2012

Škoda Octavia 1.2 TSI 2012

2. majiteľ, kúpené v SR

Zľava až 500 €
Pridať do garáže Vymazať z garáže

Mesačne od
25,00 €
Cena v hotovosti
4 299,00 €
Výpočet splátok


Základné informácie

  • Motor: 1.2 TSI, 77 kW
  • Palivo: benzín
  • Rok:10/2012
  • Stav tachometra: 240 975 km
  • Prevodovka: manuál 5 st.
  • Karoséria: 5 dv. hatchback
  • Kombinovaná spotreba: 4.9 l/100 km
  • Farba: Strieborná svetlá
  • Počet miest: 5
  • Počet dverí: 5
  • VIN: TMBDM21Z8D2057913
Kúpené v SR. Vo výbave je klimatizácia. Auto má ISOFIX, na pripevnenie detskej autosedačky.

Výbava vozidla

  • Imobilizér
  • Centrálne zamykanie
  • Alarm
  • El. predné okná
  • El. zrkadlá
  • Vyhrievané zrkadlá
  • Servo
  • Hmlovky
  • Fólie
  • Rádio
  • Rádio/CD
  • Airbag 4X
  • Deaktivácia airbagov
  • ABS
  • ASR (TCS,ESP)
  • Isofix
  • Manuálna klimatizácia
  • Palubný počítač
  • Rezervovať vozidlo Nezáväzná rezervácia so zľavou až 500 €
  • Staré za nové Protiúčet s bonusom až 500eur
  • Výkup auta Hotovosť do 30 minút
Recenzia

Škoda Octavia II. generácie: Absolútny bestseller

Robustná konštrukcia, veľmi vydarený vzhľad a praktická karoséria urobila z druhej generácie Škody Octavia bestseller doma, na starom kontinente, ale aj v Indii či Číne.

Octavia II. S novou nápravou

Nahradiť také podarené auto, akým bola Octavia I. Generácie, sa zdalo neľahkou úlohou. Rozhodne ju však zjednodušilo použitie modernejšej platformy s dlhším rázvorom a zadnou nápravou typu multi-link, namiesto klasického vlečeného ramena s torznou priečkou. Na trh prišla v roku 2004 a novinárom pri predstavení sériovo spadli sánky. Povedať o nejakom aute z nižšej strednej triedy, že je vyslovene krásne, nebolo zvykom. Až dovtedy.

Karosérie liftback a kombi

Z karosárskych variantov zostal ako základ liftback doplnený o kombi, zvýšenú verziu 4x4 alebo rovno oplastovaný Scout s náhonom na všetky štyri (len vo verzii kombi). V roku 2009 prišiel rozporuplný facelift, vo výrobe sa Octavia II. udržala do roku 2013. Samozrejmosťou sú varianty RS – či už s benzínovým, alebo dieselovým motorom, ako liftback, tak aj kombi.

Staré známe motory

Zoznam motorov obsahoval staré známe jednotky. Najmenšou benzínovou jednotkou bola 1.4 MPI s výkonom 55 kW, nasledoval osemventilový štvorvalec 1.6 MPI so 75 kW a priamovstrekový 1.6 FSI pôvodom od Audi, s výkonom 85 kW. Jeho silnejší brat niesol označenie 2.0 FSI a výkon 110 kW. Rok po debute doplnil zoznam motor 2.0 TFSI s výkonom 147 kW, ktorý sme mohli násjť v športovom modeli RS. Ešte pred faceliftom bol zľahka posilnený štvorvalec 1.4 MPI na 59 kW a ponuka sa ďalej rozrástla o agregáty 1.2 TSI (77 kW), 1.4 TSI (90 kW) a 1.8 TSI (118 kW).

Vynovené prevodovky

Dieselové motory kopírujú vtedajší trend nasadzovania jednotiek do koncernových vozidiel. V predfacelifotvých modeloch teda nájdeme známu 1.9 TDI PD (77 kW) a 2.0 TDI PD (103 kW), po facelifte bolo vstrekovanie pumpa-dýza (PD) nahradené modernejším common-rail (CR) systémom od firmy Bosch – 1.6 TDI CR (77 kW) a 2.0 TDI CR (103 kW). Dieselové RS malo výkon 125 kW.

Motory sa ponúkali s päť- alebo šesťstupňovými, manuálnymi aj automatickými prevodovkami, po facelifte prišlo aj sedemstupňové, dvojspojkové DSG.

Exkluzívnejší interiér

Interiér vozdila sa dočkal výrazných zmien. Je štandardne škodovácky strohý, ponúka však dobré dielenské spracovanie a vo vyšších výbavách aj príjemné materiály. Základnými boli tri výbavové stupne: Classic, Ambiente a Elegance. Časom pribudla spomínaná RS a luxusná Laurin & Klement, nevynecháme ani ekologickú GreenLine. Už v základe ste ale dostali kotúčové brzdy na každom kolese, ABS, 4 airbagy a elektrické okná vpredu.

Octavia II. ponúka najmä viac priestoru pre nohy zadných pasažierov, istejšie jazdné vlastnosti a fenomenálny objem batožinového priestoru pre liftback 560 litrov a pre kombi 580 litrov v základnom usporiadaní. Po sklopení sedadiel je to 1 350 litrov pre liftback, resp. 1 630 litrov pre kombi.

Octavia II. Je spoľahlivá

Podobne ako jej staršia sestra, Octavia II. generácie trpí len málokedy. Stáva sa tak ale pri motoroch 1.6 FSI alebo pri všetkých prepĺňaných verziách automobilu – treba skontrolovať (najmä pri PD motoroch), či nepresakuje olej do paliva. Toto odhalíme šedivým či bielym dymom z výfuku pri zaťažení – ak je prítomný, ruky preč. Náchylné na poškodenie sú tiež homokinetické kĺby v prednej náprave – poškodia sa ľahko a vizuálne nebadane, snažte sa teda autu pri jazde prípadné vôle neodpustiť.

Darex odporúča

Octavia II. generácie pokračuje presne tam, kde jej prvá generácia musela skončiť. Je väčšia, priestrannejšia i vizuálne príťažlivá, netrpí výraznými poruchami – no náhradných dielov sa v našich končinách nájde vždy dostatok. Toto auto do rodiny rozhodne chcete.

Späť na detail vozidla

Rezervácia vozidla

Správa *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výpočet splátok

Mám záujem o výpočet splátok na vozidlo:

Škoda Octavia 1.2 TSI 2012

Akontácia *
Doba splácania *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Staré za nové

Mám záujem o výmenu vozidla:

Škoda Octavia 1.2 TSI 2012

za moje staré vozidlo:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Späť na detail vozidla

Výkup auta za hotové

Mám záujem o predaj vozidla:

Značka a model: *
Rok výroby *
Palivo *
Popis vozidla (objem motora, prevodovka, počet km, výbava) *

Kontaktné informácie:

Meno: *
E-mail: *
Telefón *

Po odoslaní formulára Vás budeme kontaktovať.

* Položky označené hviezdičkou sú povinné.

Vyhľadávanie - darex.sk